G&O Verstegen |  Talent voor cijfers, hart voor de mens
  • Home
  • Over Ons
  • Diensten
  • SRA
  • NBA
  • Advieswijzers
  • Vacatures
  • Contact

Klachtenregeling

G&O Verstegen kent een klachtenregeling. Deze houdt in dat wij uw klacht op zorgvuldige wijze afhandelen en waar mogelijk met u kijken naar een passende oplossing. Hieronder lichten wij toe wat deze klachtenregeling inhoudt.

Indien u niet tevreden bent over de uitvoering van de werkzaamheden door (een van) onze medewerkers kunt u daarover een klacht indienen bij ons kantoor. Ook als u vermeende onregelmatigheden aan de kaak wilt stellen kunt u daarover een klacht indienen bij ons kantoor.

U kunt uw klacht schriftelijk kenbaar maken bij de directie. Vermeldt u daarbij:
-    uw naam en adres;
-    de naam van de medewerker op wiens gedraging de klacht betrekking heeft;
-    de dagtekening en uw handtekening;
-    een omschrijving van de gedraging waartegen de klacht is gericht;
-    de reden waarom u de klacht indient.
Als u een voorstel heeft voor de afwikkeling van de klacht kunt u dat ook aangeven.

Vervolgens bevestigt de directie binnen vijf werkdagen de ontvangst van uw klacht. In deze ontvangstbevestiging wordt u geïnformeerd over het verdere verloop van de procedure, waaronder de afhandelingstermijn en de mogelijkheid gehoord te worden.

Wij streven ernaar uw klacht uiterlijk binnen acht weken af te handelen. De beslissing die de directie neemt op uw klacht bestaat uit een gegrondverklaring of een ongegrondverklaring van uw klacht. Uiteraard motiveert de directie deze beslissing. Bent u het niet eens met de beslissing en heeft de klacht betrekking op een gedraging van een accountant als bedoeld in artikel 22, eerste lid, van de Wet tuchtrechtspraak accountants, dan kunt u alsnog een klacht indienen bij de accountantskamer. In haar beslissing informeert de directie u hierover als dit van toepassing is.

Overigens kunt u gedurende de klachtbehandeling bij de directie aangeven dat de medewerker tegen wie uw klacht zich richt aan uw klacht tegemoet is gekomen. Zodra u dat heeft aangegeven vervalt de klacht en wordt de behandeling ervan gestaakt.

Heeft uw klacht betrekking op een gedraging van een registeraccountant of een Accountant-Administratieconsulent, dan kunt u in sommige gevallen ook terecht bij de Klachtencommissie NIVRA-NOvAA of de accountantskamer in Zwolle.

Voor meer informatie hierover kunt u terecht bij de beroepsorganisaties (www.nivra.nl of www.novaa.nl).

De volledige klachtenregeling kunt u hier raadplegen.

Nieuws

  • Wanneer zijn kosten van maaltijden aftrekbaar?
  • Voorjaarsnota: forse beperking eerste tariefschijf VPB
  • Lever extra info TVL binnen twee weken aan!
  • Wat als u het niet eens bent met het geboden rechtsherstel box 3?
  • Hoge Raad: geen rechtsherstel box 3 voor te late bezwaarmakers

Belastingdienst

Informatie over ondernemen en belastingen zoals btw, loonheffingen, vennootschapsbelasting en dividendbelasting.

Lees meer...

SRA

SRA is een netwerkorganisatie van 370 zelfstandige accountantskantoren met 900 vestigingen in Nederland.

Lees meer...

 

G&O Verstegen

EDISONWEG 21D
POSTBUS 787
4200 AT GORINCHEM 

(0183) 617 839
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

GoVerstegenAccountants
genoverstegen
g&o-accountants-en-adviseurs

 

Klantenportaal

Toegang tot uw portaal

Inloggen

GorcumsMuseumVriendenI


  verstegen                mgi               sra           exact

Back to Top

© 2022 G&O Verstegen | Talent voor cijfers, hart voor de mens

  • Algemene Leveringsvoorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Privacyverklaring